fredag 15 oktober 2010

Morgon

Go morron!
Sitter på skolan just nu och surfar fritt i 20 min.
Ska snart till tandläkaren tråkigt men det måste man ju också göra.
Jag vet inte vad jag ska skriva om.
Fick veta igår kväll att fredrik mest troligt kommer att flytta till Piteå för han klarar inte av att vara själv där borta i Boden för han saknar mej så mycket.
Och då kommer han mest troligt att flytta in till stan i en lägenhet och då kommer jag nog flytta in till han för att jag ska få lite närmnare till skolan än det jag har nu längtar väldigt mycket.
Jag vet inte rikigt vad jag ska göra idag kanske ta det lungt idag eller nått sånt.
Imorron ska jag först och köpa en ny tele det blir nått häftigt eller så blir det en experia x10 mini pro med sms årskort *happy face*
Sen ska jag och mamma till Öjebyn för vi ska gå på loppis och partilagret för att köpa jeans till mej och om jag hittar några andra kläder.
Men nu har jag väl inte så mycket att skriva fast än jag skulle vilja skriva mer men jag kommer inte på nått mera att skriva om inte för tillfället.
Slänger in en bild också.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar