måndag 18 oktober 2010

Trött

Hej.
Vet inte riktigt vad det är med mej jag kanske håller på att bli sjuk.
Jag har typ varit trött och hängig hela dagen och nu har det verkligen blivit värre hjälp jag vill inte bli sjuk!
Jag orkar knappt skriva men jag tänkte att jag skulle försöka få iväg nått litet inlägg fast än jag knappt orkar.
Funderar på att gå och lägga mej nu eller nått sånt för jag känner mej verkligen trött.
Jag försökte dricka en Mer päron men den var inte god och inte vart jag piggare för det.
Jag kanske måste ta min järn medecin igen?
Idag på skolan har det väl inte hänt så mycket jag och en klasskompis hade jätte roligt under kurts lektion då vi skulle bilda ett band och spela en låt.
Vi delade på ett piano och ja det gick väl sådär men man fick då skratta mycket om inte annat.
Också skämms jag nästan för att gå till skolan för jag har haft ett stort sår i handen som har tagit ett tag att läka så jag har inte kunnat duscha på ett tag så jag känner mej inte välkommen.
Men imorron ska jag nog ta och duscha då jag kommer hem från skolan eller inte nog utan jag ska göra det jag måste!
Ne nu måste jag verkligen sluta för jag råka till och med somna vid datorn ursch det här är inte bra!
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar