söndag 24 oktober 2010

Helgen

Tjo!
Klockan är 00:10 och jag är fortfarande uppe haha ja vad ska man säga?
I lördags färgade jag håret skulle vara mahogny men det vart mot det svarta hållet.
Också var vi hos farmor och åt smörgåstårta det var gott fick till och med i mej två st bitar de ni!
I fredags var jag hemma för att jag mådde inte så bra både på grund av att jag hade ont i magen och att jag känner mej inte välkommen till skolan nå mera.
Fast jag måste ju dit på måndag fast ändå det kommer känns jätte jobbigt.
Jag kommer aldrig glömma det Emma N sa till mej i torsdags bara för att jag ville sluta tidigare för att jag ville hinna med en lite tidig buss hem men det verka ju inte som att jag fick det.
Också känner jag mej jätte utanför i min musik grupp och det känns verkligen inte bra jag försöker göra så gott jag kan men det verkar inte gå dom stöter bara bort mej hela tiden.
Det jobbigaste är bara att jag inte orkar ta upp det med skolan fast än det verkligen skulle behövas.
Jag skulle seriöst vilja byta val till nått annat men det går ju inte och jag som tyckte om musik förr innan emma n började där.
Ne nu måste jag gå,
Hej då kastar in en bild på hur jag ser ut just nu i håret.

Före


Efter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar