fredag 15 oktober 2010

Kväll

Hej.
Jaha nu är det kväll vad dagen har gått fort!
Gick väl sådär hos tandläkaren för jag måste dit på onsdag igen och fixa nått hål som dom hittade fast jag inte hitta dom själv konstigt, jag som trodde att jag inte hade några.
Ser just nu på tillsammans för världens barn och sitter och tänker på min nya tele som jag ska få imorron det kommer bli roligt.
Ska se då jag blivit less på att surfar dra ner allt jag har i tele till datorn så jag har dom där om jag måste byta minneskort.
Då jag kom hem så la jag mej under filten och sov tills det var mat.
Idag kom brorsan hem från Stockholm och ska vara hemma i en vecka det kommer bli roligt.
Men nu har jag inget mera att skriva nått mera idag så jag kanske skriver mera sen.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar