onsdag 1 december 2010

1 December

Tjo!
Äntligen första december eller är det verkligen äntligen?
Känner mej stressad över alla julklappar som måste köpas och allt som man ska hitta till folk.
Ska köpa till mina närmaste släktingar också till killen plus en sak till en kompis och det är bara till mamma som jag har kommit på.
Satt uppe ganska så sent och kollade igenom en massa sidor på internet för att hitta nått i rimligt pris som skulle funka att ge bort.
Men jag orkade bara med mammas men idag kanske jag ska söka också.
Funderar på om jag ska fara till killen i helgen men jag vet inte om jag får för pappa är i Sundsvall så jag vet inte om det går att fara.
Också mår jag dåligt idag också känns nästan som mensvärk vet inte alls vad det är för nått hade det senast i sommras och då höll jag på att gå under av smärta.
Men det kanske är så när man kör med p plåster hela tiden, det kanske inte är någon bra ide?
Vet inte vad jag ska skriva så jag säger väl.
Hej då!

1 kommentar:

  1. Hej Linnea. Du vet nog inte vem jag är men jag vet vem du är. Vi har gått i samma klass och jag är ett år äldre än dig. Vill bara säga att du ska strunta i alla människor som säger något negativt om dig för du är värd så mycket bättre!
    Det handlar inte om vem som är mest populär eller vem som har bäst betyg och är snyggast. Det handlar om vem man ÄR, innerst inne!
    Jag är superglad för dig och din pojkväns skull och jag hoppas ni har det bra tillsammans. Stå på dig och ta inte åt dig av dumma kommentarer. <3

    SvaraRadera