tisdag 28 december 2010

Skit

Hej.
Var bara tvungen att skriva.
Jag hade sett framemot att fara till stan imorron men i sista stund blir det ändrat.
Också måste jag fråga pappa om vars han ska på torsdag och det vet han ju inte alls, vad ska man göra?
Också går det skit konstiga busstider men på nått sätt så ska jag ta mej fram, har jag tur så kanske pappa är ledig för han prata ju om det.
Så då kanske har kan skjutsa mej dit vilket skulle vara bra.
Jag känner mej så ledsen för jag hade tänkt vara med Tekla imorron men nu går ju inte det för farmor har inte hunden då.
Jag hatar att inte kunna ta mej fram på egen hand och jag hatar på att bo på det här jäkla landet.
Vill gärna närmare stan så man kan ta sej någonstans utan att fråga om skjuts fram och tillbaka hela tiden.
Men jag vill så gärna komma tidigare då jag ändå är ledig och inte går skola.
Jäkla dåliga busstider!!!!!
Men nu får jag bara hoppas på det bästa helt enkelt.
Var bara tvungen att skriva av mej.
Men undra just om jag ska gå och fråga vad pappa ska göra på torsdag då....kanske kanske om man har tur så är han ledig.
Jaja slut gnällt nu skriver väl imorron säkert.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar