måndag 27 december 2010

Jul helgen

Hej.
Nu skriver jag ett vanligt inlägg inte från någon lista.
Hade tänkt skriva lite om min tråkiga julhelg.
Ja tråkig kan man verkligen kalla det för jag vart inte alls nöjd och då menar jag det.
Alla andra fick pengar och presentkort, men jag vad fick jag?
Typ onödiga saker som inte ens är värda att nämnas i denna blogg.
Tror dom att jag är ett barn eller tror dom att jag ska flytta hemifrån snart?
Det känns som det för jag fick bara onödiga saker som jag inte ens har användning för.
Jag hade önskat mej ett presentkort på hår studion så jag får uppfylla min dröm men det fick jag inte.
Jag hade också velat ha pengar men nej då, dom verkar ju tro att jag inte alls är fattig.
Jag har inte ens råd att gå på mellandagsrean!
Så jag har varit ledsen hela helgen och gråtit mycket så den här helgen har varit ett helvete.
Jaja.
På julafton var jag hos mina kusiner i Råneå det var roligt för det var länge sen jag och Tobias snackade så mycket som vi gjorde då.
På juldagen vart jag bjuden på ett biobesök av brorsan, vi var och såg på nyaste Narnia filmen i 3D, det var verkligen häftigt kan jag då säga.
På annandag jul var vi på julmiddag hos farmor som slutade med att jag somnade på en fotölj haha.
Fick också gå ut med min kusins hund Molly det var roligt fast hon var ett litet busfrö.
Och idag är det en helt vanlig tråkig måndag.
Laddar upp lite julbords bilder.
Alla som var där

Tobias,Joakim,Mamma,Lisa och Jari

Brorsan,Pappa och Anneli

Tobias,Joakim,Mamma och Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar