onsdag 22 december 2010

Dag 2 o 3

Hej!
Nu vart jag dålig igen vad ska man skylla på men jaja här kommer dag 2 och dag 3.

Dag 2 Min första kärlek
Ja vem var riktigt min första kärlek?
Min första riktiga kärlek det var ju Fredrik som jag fortfarande är tillsammans med men förr var jag kär på avstånd kan man väl säga och det som jag vart först kär i där det var nog en som heter Joakim som jag fortfarande har kontakt med och det är jag glad för, för han är min bästa vän och det kommer han alltid att vara.
Kommer säkert berätta mera om han nån annan gång kanske men jaja min första riktiga kärlek det var som sagt Fredrik.
Som jag har varit ihop med i två år och några månader och det är ju roligt fast än vi har våra små bråk och sånt men det har väl alla?
Allt började med att vi fick kontakt via en gemensam kompis och sen började vi smsa och då hände det nått där kan man väl säga, och jag vart kär och han vart kär.
Ja det var lite om min första kärlek.

Dag 3 Mina föräldrar
Jag har då en mamma och en pappa, min mamma heter Ann-sofi och min pappa heter Bo.
Och dom är jätte snäll och hjälper mej mycket.
Förr hade jag mest kontakt med min pappa men nu har jag nog mest kontakt med min mamma måste jag nog säga.
Hon är som en bästis för mej kan man väl säga.
Ja det var väl det man kan säga om sina föräldrar.


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar