måndag 20 december 2010

20 december

Tjo!
Många undrar varför skriver hon den här tiden är hon inte på skolan?
Svar nej det är jag inte för jag ligger sjuk, har varit förkyld hela helgen vilket var väldigt tråkigt.
Nog hade jag gärnat farit till skolan om jag inte skulle må så dåligt men imorron ska jag nog dit.
I helgen har jag också varit i Boden och firat lilla julafton med killen.
Fick en jätte söt miranda nalle om jag kommer ihåg att fota den så ska jag göra det.
Gav han också två saker som var väldigt uppskattade också var jag snäll och gav hans morsa ett också fick jag hundra kroner av henne det var snällt.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, fast ska kanske höra med brorsan om han har lust att hitta på nått för han är ledig denna julvecka men han vet inte om att jag är hemma från skolan.
Sitter just nu och lyssnar på lite julmusik för att försöka få lite julstämning jalla fall fast än jag har det väldigt svårt just nu.
För jag vill köpa så mycket fina till mina släktingar men jag får inga mera pengar och jag får månads peng efter julen så då kan jag bara ha dom till nyår och just nu känns det som att jag inte kommer få några julklappar för jag har inte sett någon julklapp till mej än det känns ganska så trist men jaja jag får väl glädjas åt det lilla i sånna fall om det inte skulle bli så att jag fick nått...
Men nu ska jag sluta skriva och gå o duscha och sen vet jag inte vad jag ska hitta på resten av dagen jag får väl se vad som dagen säger.
Men skriver kanske sen nån gång eller jo nog kommer jag att skriva men jaja.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar