tisdag 11 januari 2011

11/1-2011

Hej alla och god fortsättning på det nya året.
Det känns lite konstigt att det redan är 2011 jag tyckte nyss att det vara 2005-2010 haha det är inte klokt vad tiden rusar iväg då man har roligt.
Till sommaren blir man ett år äldre och myndig ursch jag tyckte ju nyss att jag vart byxmyndig....
Var som sagt hos killen hela förra veckan och vi hade jätte roligt hela veckan så det var ju super!
Hade också ett jätte bra nyår fast än jag fick ont i magen senare på kvällen och killen vart lite halv taskig dagen efter haha fast än vi var nyktra men drack mycket 0.7% cider haha.
Vi har druckit många lite läsk i veckan det kan man verkligen säga.
Men tillbaka till nutiden.
Idag var det andra dagen på skolan efter lovet, det känns fortfarande lite tungt men vad ska man göra åt det?
Man måste ju gå skola annars får man ju inget jobb.
Ska väl snart gå och äta fast är min mage är lite halv taskig med mej idag men man måste ju äta.
Jag fattar inte varför min mage och huvud jävlas så mycket nu förtiden det är ganska så jobbigt.
Men nu ska jag gå och äta.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar