fredag 21 januari 2011

Fredag

Hej.
Idag är det fredag ja det vet ju alla.
Jag sitter här i ett tyst mörkt hus och kan inte sova.
Egentligen finns det inte så mycket att säga om vad jag har gjort idag.
För jag har typ inte gjort nått ja jag har sett på film också har jag fått lite saker av mamma och mormor.
Fick ju mina dvd filmer som jag har väntat på hela veckan.
Det var till vildingarnas land (super bra!),Skriet från vildmarken (Bonusfilmen var läskig tvungen att stänga av) också var det Pojken i randig pyjamas.
Jag hoppas att själva filmen skriet från vildmarken är bra annars blir jag ledsen.
Av mamma fick jag en stegräknare så nu kan jag uppdatera min träningsblogg med hur många steg jag gått också.
Av mormor fick jag 200kr i 5or haha ja det är sant.
Men nu ska jag fortsätta spela.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar