torsdag 20 januari 2011

Veckan

Hej.
Ja det var ett tag sen jag skrev här så nu ska jag väl berätta lite kort om mina korta vecka.
I måndags var jag,brorsan och mamma och bibblan och lånade lite böcker fast det var bara jag som låna.
I tisdags var vi på stan och gick omrking och sen köpte brorsan hem nån konstig japansk maträtt som vi då åt men jag tyckte inte så jätte mycket om det för det var typ rå fisk.
Fick tillexempel prova på att äta bläckfisk men det smaka som gummi så det var ingen höjdare för mej.
Sen åt jag också inlagd ingefära och det var inte gott kan jag då säga det smaka typ jätte starkt så starkt att jag till och med började gråta haha.
I onsdags (igår) så gjorde jag inget för på tisdag kväll vakande jag av att jag knappt kunde prata så då var jag hemma hela dagen från skolan och det är jag idag också, fast nu är jag nästan ännu mera förkyld än igår.
Idag nyser jag,hostar,har typ lock för örat,svettas och fryser plus att jag är alldeles stel i nacken på nått konstigt sätt.
Jag som tänkte fara till killen i helgen men det vart inget så då ska jag slå två flugor i en smäll det menas med att jag ska fara till Luleå nästa fredag och då ska killen komma dit för jag ska tvinga han att ta ledigt sen ska vi gå en stund på stan, jag ska nog dit med mamma och brorsan så jag slipper åka buss till luleå och sen efter det blir det nog buss tillbaka till Boden med killen.
Det kommer nog att bli roligt för det är ju alltid roligt att åka till boden och åker jag med brorsan och mamma kan man ju kanske åka in till storheden också.
Jag får helt enkelt se fram emot nästa fredag istället.
Jaja slut skrivet för mej idag.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar