tisdag 25 januari 2011

Hej

Hej.
Jag berätta ju om den där Josef som krockade med en lastbil i fredags.
Nu är det så att han har dött.
Han avled idag på sjukhuset och han lämnade många som saknar han efter sej, det känns så konstigt att nån man såg för några dagar sen bara helt plötsligt är borta det känns jätte konstigt och jätte tungt.
Inte roligt precis jag känner mej nästan gråt färdig fast än jag inte alls kände han så mycket men han var ju en rolig kille.
Jag minns när "långben" och rebecka hade sin små skoj så kom han alltid och sa till "långben" "ragga inte på små tjejerna nu" haha =P
Det kommer man verkligen att sakna.
Det känns tomt för vi har ju alla blivit som en hel kompis skara typ alla är kompisar med alla och sådär och nu helt plötsligt lämnar en av kompisarna bara klungan och dör det känns overkligt!
Jag kommer nog fortfarade sitta och tänka undra hur han mår undra om han kommer tillbaka.
Men som sagt han har det bra nu och han kommer aldrig mera tillbaka.
Nä nu måste jag sluta för nu kommer tårarna.
Lägger in en bild också.
Hej då ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar