onsdag 26 januari 2011

26/1

Tjo
Idag var det sorgens dag på skolan.
Det var många som var ledsna ja typ alla om säger så.
Jag och några från klassen gick på hans minnes stund som dom hade satt upp i lilla samlingssalen.
Det var så fint där och hans tjej var också där.
Men det var en ganska så jobbig stämmning där kan man väl säga.
Men nog med deppigheter idag har jag jobbat ännu mera på min film.
Jag filma igår och det tog en timme och efter det så fick jag börja med att redigera.
Jag hann inte klart så jag jobba med det idag också och nu är jag nästan klar det känns skönt!
Också fick jag en massa beröm av Hasse och Lisa.
Hasse tyckte att jag var den bästa eleven han hade haft och att jag var duktig.
För han hade bara visat mej några gånger med den där med filmningen och jag behövde inte fråga han någon gång.
Medans dom andra var tvungen att fråga flera gånger men jag var snabbast.
Sen var jag nog också duktigast på att redigera också men det program jag jobbar med påminer lite om Windows Movie Maker som jag lekte med när jag var mindre.
Första gången jag kan behärska en Mac annars jobbar jag bara med PC för det är den jag kan mest.
Fast imorron kanske jag måste göra ett bryt eller så får jag försöka göra klart den i början av lektionen för att jag måste skriva ut killens kalender som han ska få.
Men det är ju bara lite fin puts kvar så det går nog ganska så fort.
Efter skolan så har jag suttit och gjort pärlplattor till Lisa som jag ska ge som hej då present för imorron är det sista gången jag ser henne men vem vet hon kan ju komma tillbaka nån gång.
Men jag tror nog att jag tycker bättre om Lisa än Annett för Lisa är mera med oss och sitter med oss på rasterna också, det gör inte annett hon sitter mest i det andra rummet med dom andra så det är nog därför jag tycker om henne också är det nog för att jag har alltid roligt med henne.
Men nu ska jag sluta skriva och kanske gå och pyssla lite mera för jag måste ju bli klar idag.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar