lördag 15 januari 2011

Dag 8

Hej nu ska jag skriva om dag 8 och det är ett ögonblick.
Det finns många ögonblick i mitt liv men jag kan berätta om ett.
Det var då jag för första gången tog mod till mej och kramade en kille och det är den jag är tillsammans med nu,det är också första pussen som är ett förglömligt ögonblick för det var så mysigt.
Ni kanske undrar hur länge jag och min kille har varit ihop och då kan jag säga det att vi har varit ihop i 2år och 7 månader det ni!
Det finns jätte många fina ögonblick med han för att vi har hållt ihop så länge som vi har varit tillsammans och vi har nästan aldrig tråkigt ihop det är det som är det bästa.
För vi hittar alltid på nått att göra om vi har tråkigt och det är det bästa med han.
Jag minns en gång då jag kom på iden att fara till Luleå tillsammans och då jag kom på att vi skulle fara till Aldersjön där vi typ aldrig hade varit med vi hittade ändå dit.
Eller den gången då vi gjorde ett slumpmässigt besök på försvarsmuseet, det var inget vi hade tänkt men det var så billigt och jag var nästan rik just då så vi gick in och kollade och det var jätte roligt.
Så man kan säga att jag och min kille kommer nog att hålla ihop länge för annars kommer det att bli väldigt tomt utan han, för det är han som får mej att leva och jag får han att leva.
Jag älskar dej fredrik <3


Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblickDag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar