onsdag 25 augusti 2010

25/8

Hej.
Idag har jag haft skola som vanligt.
Såg film för att vårat internet pajade ihop under multimedia lektionen så då var det film i två lektioner, väldigt tråkigt när man vill jobba.
Sen så hade vi Annika i två lektioner först jobbade vi lite matte och svenska och andra lektionen hade vi politik, inte världens roligaste ämne om man säger så.
Men det är väl bra för dom som ska rösta.
Efter skolan har jag inte gjort så mycket hade tänkt gå en promenad, men det vart inte för det var för regnit ute så det får bli nån annan dag kanske imorron om jag orkar.
Nej jag får inte bli lat igen för jag ska försöka bli smal har jag bestämt.
Jag vet inte riktigt vad som händer resten av kvällen kanske snacka med killen så gått det går....
Aja hej då alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar