fredag 27 augusti 2010

27/8

Hej.
Idag har det varit en jobbig dag enligt mej.
Först hade jag grafisk kommunikation det var väl okej, fast jag är tvungen att göra om allt.
Efter det så hade vi ljudmedia det var väl okej fast inget funkade så det gick mindre dåligt.
Efter ljudmedia hade vi datakunskap då vi jobbade med introduktion till word 07.
Och efter datan så hade vi äntligen lunch 11.45 ursch.
Då stack jag och en kompis ut och åt på Viking det var roligt och skönt att slippa en viss person.
Efter lunchen så hade vi bild där vi började på ett jag collage.
Då jag kom hem gick jag direkt och la mej och vila med Kålan för jag hade så ont i huvudet och sov tills mobilen ringde.
Efter det så har jag inte gjort så mycket mera.
Det var nog allt jag hade att skriva.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar