måndag 30 augusti 2010

30/8

Idag var det då måndag igen.
Nu har vi börjat med våra kick off dagar som verkligen är tråkiga kan jag säga.
Idag gjorde vi först ett coolage,sen drama övningar och efter lunch skulle vi rita av varandra.
Det är verkligen inte roligt kan jag då säga.
Också gick vi till Kvantum och köpte saker till en tårta som vi ska göra imorron får väl se hur den blir.
Vi köpte typ strössel,choklad pudding och godis haha.
Sen fick vi sluta 13:30 men jag trodde klockan var 14:30 så jag var tvungen att gå hem för min buss gick inte förens 14:20 så det kändes lite jobbigt att vänta så jag bestämde mej för att promenera hem gick väl sådär, var typ död då jag kom hem.
Då jag kom hem så åt jag först lite och sen gick jag ut med våra katter Otis och Ozzy, dom är egentligen inne katter så dom går i sele och koppel, det gör min katt Kålan också för att vi är rädda om henne, medans min andra katt Bamse får gå fritt för det är han van vid.
Sen har jag inte gjort så mycket mera kan man väl säga, eller jag kommer jalla fall inte på nått mera.
Jag ska ladda upp en bild från i sommras också eller ja nån bild bara haha.
En trött Molly i midnattsolen på Hamnholmen, faster och kusins kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar