måndag 23 augusti 2010

Hellu

Hej!
Jag kunde inte hålla mej för att skriva ner lite i min blogg.
Jag uppdaterar den här mera än det gammla jag hade så det här är alltså min nya fina blogg som jag kommer skriva i varje dag eller när jag har lust och tid men just nu är det nästan hela tiden.
Jag vet inte riktigt varför det har blivit så nu helt plötsligt haha men det kanske är roligare att blogga på en modernare sida?
Har ju hållt mej länge till blogg.se se det känns roligt att ha startat upp en ny liten blogg, som är under utveckling.
Det kommer nog att dyka upp lite förändringar på bloggen nån gång när jag blir van den här sidan.
Blogger var ju väldigt bra med tanke på att jag är inte så vidare bra på design fast jag går mediaestet.
Har ni facebook så kan ni söka på estetmedia som är våran facebook sida :D
Jag längtar tills allt med blogg och facebook kommer igång.
Men jag är inte så nöjd med att vi kanske kommer sända live radio och att vi ska ha drama för jag som är så blyg, jag kommer ju knappt klara mej.....
Men får väl hoppas på att det går bra.
Men ska gå nu.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar