tisdag 24 augusti 2010

Help!

Hej.
Idag var det andra dagen på skolan.
Det gick väl bra har bara gått och stört mej väldigt mycket på Emma som har börjat ny i våran klass.
Hon är verkligen jobbig!
Hon går till och med och skvallrar till lärarna vad jag gör och inte gör herre gud är inte skolan en fri plats där man gör vad man vill?
Eller har jag fel om den saken?
För nog måste jag väl få göra vad jag vill fast jag råkar vara i hennes närhet.....utan att hon går och säger det till Annika.
Jag trodde jag skulle få en bra skoltid det här året men det verkar visst inte gå så bra?
Och föresten varför ska hon just gå och ta min enda klasskompis från mej vad är det för sätt?
Jag kände bara att jag var tvungen att klaga lite för jag känner mej inte glad just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar