söndag 29 augusti 2010

Tråkigt

Tjo
Sitter och har tråkigt så jag hade tänkt leka lite med bloggen och sånt, jag vet ju knappt hur man lägger upp bilder här haha XD
Men nu ska jag prova!
Det här bilden tog jag i sommras en vacker sommar dag.
Jag saknar verkligen sommarlovet, det känns jätte länge tills jag har lov igen.
Då man hängde mycket i Boden med killen, nu kan man bara vara där på helgerna tråkigt nog.
Men man får väl ta vara på helgerna man är där.
Jag ska dit nästa helg (den som kommer).
Haha just nu sitter jag i min säng och lyssnar på smurfarna, dom är ju hur roliga som helst!
Dom gör om kända låtar till sina egna låtar som kan vara hur roliga och bra som helst.
Vissa kanske tycker jag är lite barnslig, men då får dom väl tycka det.
Jag tycker om flumm musik och sånt så är det bara.
Imorron är det skolan herre gud vad jobbigt jag är verkligen svartis på Sita som for till Turkiet idag, dom är säkert redan framme i Turkiet.
Där måste det ju säkert vara varmt och fint väder!
Nu ska jag sluta skriva och sätta mej och göra nått annat så
Hej då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar