torsdag 26 augusti 2010

26/8

Hej!
Idag har det varit en lång dag kan jag säga.
Började 8.10 slutade 16.00 ursch för långa dagar.
Men aja den enda långa dagen så det funkar väl man är ju van från förra året.
Har inte gjort så märkvärdigt på skolan.
Först ett engelska spel.
Sen svenska, jobbade att läsa mellan raderna och skrev lite i min rosa bok.
Efter det spela vi skip-bo förlora där också.
Efter att vi spelat hade vi lunch, pasta och skinksås ursch.
Efter luncen hade vi media gjorde en presentation om mej själv.
Efter median var det musik och efter musiken slutade vi.
Jag har musik som tillval för att jag vet inte, men det är roligt för jag får alltid sjunga och det är jag ganska så bra på.
Ja sen har jag inte gjort så mycket mer jo just ju jag ska bli faster!
Fick veta det nyss.
Men nu ska jag snacka med killen så hörs sen.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar