tisdag 15 februari 2011

15/2

Hej!
Jag har inte hunnit skriva för ens idag men egentligen så hade jag hela tiden i världen att skriva igår men det vart inte så jag skriver nu istället.
Jag har inte så mycket att berätta om helgen mer än att vi bara har tagit det lungt och inte gjort så mycket haha.
Igår måndags så var jag ledig för det var egentligen tänkt att vi skulle fara till Råneå men då har inte min moster tid och ork att ha besök så då fick vi veta vilka dagar som man kan få besöka henne och det är tisdagar och torsdagar så vi ska dit på torsdag istället.
Också ska jag fara till Ikea på lördag om jag får bestämma haha.
Idag har jag varit på mässa hela dagen var väl ganska så roligt fast man vart less efter några timmar men vi kämpa tills klockan var kring 11.22 då fick vi äntligen gå därifrån men det var faktiskt ganska så roligt men jag hade kanske ändå velat gå själv där men jaja.
Fick också en skymt av Blondin Bella,ja det är sant hon var i Piteå idag på mässan och föreläste!
Var också med och tävla i olika tävlingar men som vanligt så vinner man ju inget ganska tråkigt ändå.
Imorron är det vanlig dag på skolan också har vi bad igen.
Men nu ska jag se halv åtta hos mej och sen ska jag se på 112 på liv och död.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar