lördag 19 februari 2011

Hej

Hej.
Jag vet inte vad jag ska skriva om jag har haft en liten paus för att jag inte har orkat ens sitta framför datorn.
Men idag har jag varit ute på stan med mamma och gått det var ganska så roligt jag fick mej äntligen en ny bh det har jag behövt länge den här gången vart det en grå för jag har bara två vita sen förr.
Har också varit och lämnat i en order hos Rima på några saker som dom ska beställa hem åt mej.
Så nu är det bara att vänta på att mitt paket kommer och sen kan jag börja göra min egna speciella väska jag längtar redan.
Också fick jag lite godis och lite läsk som alltid då vi är och handlar.
Ne jag vet inte vad jag ska säga mera riktigt så jag säger väl hej då och hoppas att ni har en bra dag.
jag och killen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar