onsdag 2 februari 2011

2/2

Hej!
Idag är det onsdag gud vad veckan har gått fort och snart är det tråkigt nog helg igen.
Blir inget Boden för mej i helgen men jaja vad ska man göra åt det också var jag ju där förra veckan så jaja men nästa helg ska jag dit och då ska jag bjuda han på bio.
Idag har vi haft vattengympa på skolan det var väl typ roligt men också jobbigt och svårt också var jag tvungen att vara på det djupa och det var jätte jobbigt för jag kunde knappt hålla mej ovanför ytan haha så jag och mina kompisar fick gympa på det grunda men det gick lika bra det.
Också fick jag veta att mina lärare tycker att jag ska vara med och berätta i våran film som vi ska göra gud så läskigt och varför just jag?
Har jag bra röst eller vad?
Jag kommer skämmas ihjäl då vi ska redovisa det men vad gör man inte för gruppen jag får väl ställa upp då som berättar röst bara det inte är så många som är med då jag ska spela in för då blir det pinsamt helst vill jag vara själv med antingen Kurt eller Hasse.
Jag fattar inte är jag någon lärar favorit eller?
Det känns nästan som det för alla tycker att jag är så bra och sånt men jag kanske är det vad vet jag.
Också igår kvälls skickade jag in mitt bidrag till ett Gör om mej repotage som en frisör nära skola ska göra så vi får väl se om jag kommer med.
Det skulle vara ganska så coolt om jag kan med för tänk vad roligt man skulle ha jalla fall.
Men det är ju inte alls säkert.
Jag har inget mera att berätta om idag så jag får väl avsluta här.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar