lördag 26 februari 2011

26/2

Hej.
Idag ska jag och killen ner på stan men just nu är han i duschen så jag passar på att skriva lite men det kanske inte blir så långt.
Det är bara några minus också är det sol verkligen bra väder för att gå på stan och marknad.
Lämnade kameran hemma så det blir inga blir tråkigt nog men jaja.
Igår hade vi en rolig mys kväll med en massa tilltugg också beställde vi mat från Take Off.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, jag däcka igår kring 10 tiden men då vi gick och la oss fick jag ett skrattanfall haha men jag vaknade otroligt nog klockan 9 på morgongen och då trodde jag att klockan var 10 eller 11 men den var ju bara klockan 9 också vaknade jag till teletubbies som går på 4an på morgongen men jag hörde dom bara jag såg inte på det.
Men nu ska jag göra lite annat hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar