fredag 11 februari 2011

Ett kort

Hej.
Jag skriver lite fort och kort ett inlägg.
Sitter just nu på lektion men det är bara jag och en till där för dom andra skolkar haha.
Jag ska till Boden i helgen så jag kan inte skriva nått under helgen men jag kanske skrivet på söndag kväll om jag orkar annars bloggar jag säkert på måndag.
Igår var jag på ungdoms och det gick bra och jag fick ett nytt recept.
På tisdag så har vi en soft dag på skolan vi börjar klockan 9.00 och slutar 12.00 så det är ganska så soft.
Vi ska på utbildningsmässa så vi slipper skolan hela dagen det är ganska så soft.
Resten av veckan vet jag inte vad som händer men jag kommer skriva så ofta jag kommer ihåg.
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen just nu är det då mulet och jätte kallt ute så man vill inte lämna skolan egentligen men det måste man ju när man har slutat.
På måndag har jag också en soft dag för då kanske jag bara ska gå skola halva dagen för att jag ska följa med och hälsa på min sjuka moster som har legat på Sunderbysjukhus men har fått komma hem så vi ska kanske till Råneå om inget händer med henne.
Hon ligger i sklettcancer så man vet ju aldrig om hon kommer dö detta år eller om några år men just nu verkar det ju som att hon är ganska så frisk för annars så skulle hon ju inte få komma hem.
Jag håller jalla fall tummarna att hon överlever sin cancer men jag har redan två st som har dött i cancer och det är ju tråkigt.
Men nu ska jag sluta skriva hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar