fredag 4 februari 2011

var bara tvungen

jag känner för att skriva så jag skriver ett till inlägg till bloggen.
Det känns tråkigt att veta att nästan ingen följer min blogg men jaja jag skriver väl för min egen stund annars om det inte är någon som vill läsa.
Jag tycker redan om mitt rum men snart är det dags för en total makeover av mitt rum jag måste ju då fota en för och efter bild.
Kanske man ska göra en före bild redan i helgen med tanke på att jag ska redan i helgen börja med min makeover.
Sitter just nu och ser på någon konstig svensk film på tv4plus jag vet inte vad det är för nått för jag är så inne i att skriva.
Jag är jätte nöjd med både min lampa och med min laptop väska.
Idag har vi hållt på lite mera med vårat data projekt som vi ska redovisa för kommunen det ska bli spännande och ännu spännande ska det bli att dom vill ha min röst som berättarröst i filmen.
Också har vi målat pablo picasso style idag fast jag är inte än klar med min tavla fast det borde väl inte göra så mycket ju längre tid det tar desto bättre blir det.
Jag har bestämt att jag bara ska ha neon färger på det och det är ganska så roligt att göra en tavla på bilden för det är ganska så roligt men det är väl inget jag ramar in och sätter på mitt rum precis men vad vet man jag kanske ramar in det och ger till killen eller nått tänk om jag blir känd hahaha.
Nej jag tror knappast att jag skulle kunna bli en känd målare fast jag vill ju då inte det heller så.
Men om man snackar om Neon färger så ska jag säga att jag älskar verkligen neon färger det är så starkt och fint plus att det skapar en sån mysig stämmningen jag blir typ glad av neon.
Min lampa som jag fått av pappa idag är som av neon rosa och den är så fin och mysig.
Jag tycker verkligen om den.
Typ första lampan som jag verkligen tycker om haha.
Ne nu ska jag sluta skriva och göra nått annat.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar