torsdag 24 februari 2011

24/2

Hej
Idag har jag inte gjort så mycket på skolan det enda vi har gjort är typ att vi har börjat forska om var sitt EU land jag forskar om Cypern.
Också har vi sett film den heter i rymden finns inga känslor och den handlar om en kille som har aspbergers (stavning?) och försöker hjälpa sin bror att hitta sej en tjej men det hela slutar med att han får sej en istället eller ja den slutar typ konstigt tyckte då jag.
Efter att vi hade sett filmen så hade vi musik där vi sjöng lite olika låtar också har vi nu börjat med att spela in alla låtar så det var lite spännande.
Efter skolan så har jag inte gjort så mycket har fixat håret också har jag packat för imorron drar jag till Boden det ska bli roligt för jag saknar min älskling jätte mycket.
Imorron ska han bjuda mej på middag också och på lördag efter att vi varit på stan och gått på marknad ska jag bjuda han på frasses haha.
Men nu ska jag skriva om nått annat funderar på att forska lite mera om Cypern så jag kanske ska ta och göra det.
Men vi får väl höras kanske imorron eller på måndag.
Men annars så önskar jag alla en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar