söndag 25 december 2011

-

Tjo!
Snart är juldagen slut, jag vakna ovanligt sent för att vara jag.
Vaknade själv och då jag kolla på klockan var den 13.00!
Hade dock suttit uppe på msn till klockan 2 men det är en annan sak.
Igår var det julafton det gick väl bra, fick inte den jag önska mej men jaja det brukar ju vara så.
Imorron ska vi till farmor och äta jul mat och träffa folk jag hoppas på att det blir roligt.
Sista dagen på skolan alltså i torsdags var awsome!
Först såg vi på bio i två timmar efter det så gick vi tillbaka till skolan för att äta lunch, sen så gick jag tillbaka till stan för att gå till kuratorn, efter kuratorn så kom min kompis Emelie och hämta mej o vi tog bilen upp till Luleå =D
Köpte två julklappar en till mamma o en till brorsan, sen så köpte jag hårstaylings produkt o ett halsband från Glitter :)
På tisdag kanske jag och morsan ska in till stan och shoppa lite, jag fick ett presentkort på Gina av farmor så jag ska dit och se om jag hittar nått.
Det vara bara det jag ville säga.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar