lördag 10 december 2011

Min vecka

Är det redan lördag (klockan är 00.06 då jag skriver detta inlägg)
Veckan har gått fort nu har jag bara en och en halv vecka kvar i skolan sen har jag jullov.
I veckan så har jag haft skola som vanligt hela veckan..vilket alltid är lika jobbigt och tråkigt.
Har fått vara utan min kompis nästan hela veckan för hon har varit sjuk.
Jag har också haft två st softa dagar på skolan, i torsdags slutade jag 12.50 och i fredags slutade jag kring 13 tiden.
Då jag slutat skolan igår fredags så hämtade min brorsan upp mej med lastbilen och jag for och hjälpte han lite.
Det är alltid lika roligt att jobba med brorsan och åka lastbil <3
Jag måste säga det, jag har världens bästa bror <3
Jag vet inte riktigt vad jag mera ska säga om min vecka, det har inte hänt så mycket....det gammla vanliga bara.
Ne nu kallar sängen på mej så.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar