lördag 10 december 2011

Lördag

Hej!
Idag är det då lördag eller just nu är det lördag kväll redan.
Råkade sova bort halva dagen, vaknade kring 12 av att min kompis ringde mej, men jag minns inte vad han snacka om.
Då jag gick upp märkte jag att jag var ensam hemma.
Mamma och pappa hade farit in till stan för att köpa julklappar och en present.
Efter att jag hade ätit frukost så tog jag mej en lång skön dusch och fixa mitt hår.
Sen så fixa jag till några bilder tills jag vart less på datorn.
Just nu sitter jag på soffan i tv rummet och ser på nobel festen med mamma, två påsar snackas, cider (alkoholfri nästan) och en godis påse.
Sitter och längtar tills min ängel slutar jobbet så jag får höra av han igen, saknar han sjukt mycket!
Nu ska jag sätta mej och se på tv eller nått.
Ha en bra kväll hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar