lördag 17 december 2011

Snart är denna helg slut

Hej!
Igår var det en rolig kväll och soft dag om man säger så ^^
Först så slutade man kring 11 tiden och pappa kom och hämta mej, då jag kom hem så satt jag och flumma vid tvn, det fanns inget annat att se på så jag och mamma kolla på Svt B, många minnen om man säger så.
Somnade också på soffan och sov från 14-16, då jag vaknade sprang jag till datorn för att kolla facebook innan jag och pappa skulle på offroad filmkväll.
Kring 18 så hittade vi äntligen till Bergnäsets gammla ridhus.
Efter att ha kollat på några offroad filmer så åt vi middag som man fick bestämma själv, dom beställde hem.
Sen så satt vi och surra/kolla på filmer tills klockan var ganska så mycket ^^
Då jag kom hem satt jag en stund vid datorn innan jag vart så trött att jag gick och la mej ^^
Idag så vaknade jag först kring 8 tiden och var klarvaken men jag försökte somna om och jag lyckades så jag sov till 11-12 tiden.
Nu på kvällen från 16-22 så var vi på 50 års fest, det var väldigt trevligt.
Åt mycket gott också fick jag smaka vin av mamma!
Och nu sitter jag då här funderar på vad jag ska göra.
Om det inte finns någon social inne på msn så kanske jag går och kollar på tv med dom andra.
Ha en fortsatt bra kväll och hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar