lördag 3 december 2011

Hej

Hej!
Var ett tag sen jag uppdatera nu, jag lever har bara varit väldigt trött.
I måndags började allvaret om igen efter fyra veckor utan skola.
Vart redan less efter första dagen men visst det var roligt att träffa sina vänner igen.
På tisdagen fick jag ledigt från skolan för jag var och hjälpte min mormor att flytta.
Var ganska så jobbigt att bära kartonger och vissa möbler ner för trappan och uppför nästa trappa.
Vart dock en väldigt fin belöning mormor bjöd oss alla på middag från Havanna vilket var väldigt gott.
På onsdagen var jag tillbaka till skolan och vi började på våran tidning som vi visst ska ge ut.
På lunchen gick jag och rebecka för första gången efter fyra veckor men också sista gången på Viking och åt lunch, dom har gjort om maten så mycket så det var inte gott nå mera.
På torsdagen så såg vi film på två st av dagens lektioner, vi så tusen gånger starkare den var sjukt tråkig.
Igår hade vi data hela dagen, vart lite tråkigt efter ett tag, det fanns inte så mycket att göra på datan (median) jag satt och redigera några bilder.
Idag så har jag,mamma och pappa varit till Storforsen och gått på julmarknad.
Jag kände faktiskt att jag fick lite julkänsla!
Jag köpte mej en ren, det var de enda ^^
Annars gick jag mest omkring och fota, jag träffade "tomten" också, och en same =D
Det var allt jag hade att säga.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar