fredag 25 november 2011

Hej

Hej!
Har som inte haft tid eller lust att uppdaterar denna blogg så mycket under den här veckan.
Idag var det min sista dag på praktiken det kändes lite tråkigt att de var sista dagen, för det var inte så tråkigt som jag hade trott, jag lärde känna väldigt många nya och trevliga personer alla som jobbar där pratar med alla, det är ingen som är utanför och det gillar jag.
I måndags var jag på ungdoms och fick ett dagen efter piller, ska tillbaka dit om tre veckor och då ska jag träffa en barnmorska också ska jag snacka om nått bättre p medel.
I tisdags jobbade kväll, under dagen så var jag hos mormor med mamma så jag tog bussen till jobbet.
Fick sitta i kassan det var skoj.
I onsdags jobbade jag som vanligt och efter jobbet tog jag först en promenad till brorsan träffade katterna och så, efter det så for vi och plockade upp mamma för vi skulle till Dollar,Öob och Willys.
På Dollar hittade jag en söt Anders eller jag träffa på han, det var jätte roligt! <3
På ÖoB hittade jag lite godis och energidryck köpte tre st x-ray som jag skulle ha till torsdagen.
På Willys hittade jag ännu mera godis och popcorn.
I torsdags (igår) så vaknade jag klockan 4 på morgonen för min brorsa kom och hämtade mej klockan 5 för jag skulle vara med han under dagen och jobba.
Det är alltid roligt att följa med brorsan till Luleå Polfärskt och få följa med i lastbilen och hjälpa till.
Efter det så for vi till Media Market och kollade, det var jätte stort!
Hittade några söta hello kitty saker där som jag vill ha!
Då vi kom tillbaka till Piteå mellanlanda vi bara hemma och sen for jag till jobbet och jobba till 19.30, fick hjälpa till på Bastu Relaxen.
Idag fredag så var det då sista dagen och jag jobbade med hon jag tyckte om mest av allt på jobbet.
Efter lunch sprang jag ut och in för att hålla elden vid liv för vi eldade i bastun.
Efter jobbet så gick jag hem till brorsan och träffade katterna innan vi for till mormor, då jag hade hjälpt till lite så somnade jag och brorsan på mormors "inte så breda" säng, fattar inte hur vi lyckades klämma ihop oss på sängen, men skönt var det att få vila en stund.
Just nu sitter jag och lyssnar på Nordman på Spotify.
Ha en bra kväll hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar