måndag 21 november 2011

21/11

Tjo!
Jag hade önskat att min dag hade varit lite bättre än vad den vart.
Jag har nog nått som kallas sömnbrist.
Hade inte världens bästa dag på APUn idag kan jag säga.
Under en simundervisning så somnade jag.
Också var jag bara allmänt seg.
Efter APUn kom brorsan och hämtade mej och vi for in till stan en snabbis.
Efter att vi sagt hej till mamma och mormor inne på Ekbergs så gick jag och brorsan upp till Ungdoms.
Det gick väldigt bra där ska tillbaka dit om tre veckor igen.
Tack brorsan för att du ville följa med mej <3
Då vi kom hem så åt jag bara lite middag och sen följde jag med brorsan och pappa till soptippen med en massa skräp.
Det var dock väldigt nära att vi skulle krocka med bilen då en bil framför oss stanna för att släppa förbi en gångare och det var halt på vägen, vi tackade bara för att pappa hade bra vinterdäck annars vet jag då inte alls vad som hade hänt, det vågar jag inte ens tänka på.
Ne nu har jag inte så mycket mera att säga om så jag slutar detta inlägg här.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar