tisdag 8 november 2011

Dag 1 - Presentera dej själv

Jag är då en tjej på 18 sommrar!
Älskar motorer,offroad,bilar,fyrhjulingar och skotrar.
Pluggar på Strömbackaskolan, estemedia, med förhoppningar att bli fotograf.
Gillar att skriva och fota väldigt mycket.
Har en mamma,en pappa och en bror plus 2st katter.
Jag gillar mina kompisar väldigt mycket, jallafall en som heter Emelie.
På kvällarna efter skolan brukar jag oftast sitta vid datorn eller så är jag med någon kompis.
Gillar att spela bilspel.
Har kommit fram att jag är lite av en pojk/flicka eller hur man ska säga.
Jag är inte så mycket för att sminka mej också är det bara ibland som jag fixar hår och sånt.
Men jag shoppar ganska så ofta kläder, ibland kan det hända att man halkar in på killavdelningen och hittar nått snyggt där som man inhandlar.
Det var lite om mej, vissa saker kanske ni vet om redan, ni som har läst min blogg förr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar