tisdag 15 november 2011

Dag 6 - Min dag.

Min dag
Idag så vaknade jag tidigt fastän jag inte började för ens klockan 15.00
Men det var för att jag skulle ta bussen in till stan för att träffa världens bästa kille.
Jag har aldrg varit med om att en dag har gått så fort, vi gick in till stan kring 10 sen gick vi direkt till gallerian, gick runt på Clas Ohlsson till 12 ^^
Efter det så tog vi en go fika på ett café inne i gallerian.
Kring 13 tiden tog vi oss ut från gallerian också gick vi runt i några andra butiker tills klockan var kring 14 då gick vi till busstationen för att vänta på först hans buss sen min buss.
Innan han skulle kliva på bussen gav jag han en kram, han är som en liten nalle björn <3
Efter att han hade farit gick jag mot min busskur för att vänta på min buss till APUn.
Då jag kom dit så satt jag mest och gjorde inget tills jag först fick vika lite tvätt och efter det städa herrarnas.
Det är inte roligt att städa toaletter!
Efter att jag hade gjort det satt jag mest och gjorde inget eller jo nått fick jag lära mej jag fick äntligen lära mej kassan!
Men sen så fick jag bara sitta och badvakta tills 19.30 då det var slut med bad och jag fick bara några få städ uppgifter innan jag fick fara hem.
Och nu sitter jag här ^^
Det var min dag de och detta får bli dagens inlägg.
Ha en bra kväll/dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar