tisdag 8 november 2011

Tjoho!

Hej!
Nu är då höstlovet slut, tyckte att veckan gick för fort.
Har haft praktik eller APU i två dagar nu.
Jag jobbar på Munksunds badhus.
Första dagen trodde jag att dessa tre veckor skulle bli en plåga men redan efter andra dagen så känner jag att här vill jag vara perioden ut!
Igår lyssnade jag på HLR två gånger med två st olika 5or sen fick jag hjälpa till lite då den ena 5an skulle sträck simma.
Också fick jag hjälpa två st (klasser) 3or tror jag, tappade räkningen ^^
Dom hade båtvett och bad med flytväst så jag fick hjälpa dom med flytvästarna.
Städa en trapp gjorde jag igår också XD
Då jag slutade kom brorsan och hämtade mej, sen for vi hem till han en sväng och jag fick träffa söt katterna <3
Idag så började jag klockan 7.00 det var lite jobbigt att stiga upp klockan 6.00.
Började med att moppa en gympasal, det gick ganska så bra.
Efter det så moppa vi också gympa omklädningsrummen.
Efter att jag hade gjort det fick jag kolla lite på ett gymstick pass.
Efter det så var det en kort paus innan den första 3an kom.
Vi gjorde samma sak som i måndags med flytvästar och båtvett.
Efter den 3an kom det ytterligare en 3an.
Efter sista 3an så kom det en 5a som också skulle lyssna på HLR, så då var jag med där.
Sen var det deras tur att sträck simma, fick heja på dom så att dom skulle klara det.
Efter det så vart det äntligen lunch!
Efter lunchen hade vi ytterligare en 5a, dom var ganska så stökiga på HLRen så det var bara vissa som fick bada, så några av killarna vart lite sura, men hade dom inte varit så stökiga hade dom säkert också hunnit.
Efter att dom hade farit var det lokalvård som gällde, jag spolade herrarnas, sen så fick jag städa lite både på damernas och herrarnas.
Då det var klart var det bara att sitta och gör inget tills klockan vart 14.00 så jag fick fara hem.
Då hämtade mamma och brorsan upp mej också for vi in till stan också gick vi runt på Backen i olika affärer där.
Och nu sitter jag då här och gör inget eller jo jag smsar som vanligt också lyssnar jag på musik.
Min after eight tog just slut :/, köpte den i lördags ^^
Skickar två st till inlägg efter den här!
Hej då ^^
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar