fredag 11 november 2011

11/11-11

Hej!
Idag så hade jag sovmorgon till 13.00 men vaknade kring 10.
Då jag hade ätit frukost så gick jag ut och fotade lite frost bilder.
Efter ett tag så kom pappa och vi for och köpte lack till sjöbodan, medans dom kolla på det så gick jag och köpte lite socker ^^ för jag somnade i bilen påväg dit.
Efter att dom hade köpt det så skjutsa dom mej till min praktik.
Jag kom lite för tidigt så jag fick sitta och vänta på att börja.
Då jag väntade så kom en som jobbar där som jag inte tycker så jätte mycket om, man får knappt sitta ner.
Då min handledare kom så gick vi och elda sen så hade jag lite lokalvård, fyllde på godiset och sånt.
Jobbade med två st jätte snälla tjejer idag, jag jobbar bäst ihop med tjejer.
Under kvällen så var det inte så mycket att göra så jag fick sluta lite tidigare men det gjorde inte så mycket.
Vad mera ska man berätta om dagen?
Kommer inte på nått just nu så jag slutar detta inlägg här.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar