torsdag 3 november 2011

3/11

Hej!
Idag har jag gjort en hel del.
Först var jag på Hårstudion och gjorde enligt mej en extrem makeover med mitt hår.
Jag har samma färger kvar i mitt hår, jag kör fortfarande på svart och rött.
Men jag har fått mitt hår uppklippt med lugg snedlugg.
Det kändes som en hel evighet då jag satt i stolen men ändå, så tog det bara någon timme.
Då jag var klar så väntade jag på Emelie världens bästa kompis <3
Gick runt med henne på stan och hade roligt som alltid.
Jag är så glad att jag har träffat henne, varje gång jag är med henne så blir jag glad.
Snart ska jag för första gången följa med henne på fest det kommer nog att bli sjukt roligt!
Sen ska jag få sova hos henne och hennes kille som vi ska vara hos.
Första gången på länge som man drar på fest det kommer nog att bli sjukt roligt!
Kanske man träffar på några andra som man känner där också =)
På stan så köpte jag en tröja som jag hoppas passar på min kompis Rebecka som jag ska till imorron, annars får hon väl byta eller nått sånt, det var sjukt svårt att hitta nått till henne också hade jag inte så mycket pengar, för nästan alla mina pengar gick åt hos frisören men det var värt de!
Också har jag fått tillbaka världens bästa Tomas också sjukt glad för det också.
Så det blir nog mycket Arvidsjaur och Piteå snart det gillar vi!
Imorron ska jag då till min kompis Rebecka också kanske jag hinner träffa Luleåborna som ska komma på besök har inte träffat dom sen min mosters begravning så det kommer nog att bli roligt.
Nu tror jag inte att jag har så mycket mera att säga så jag slutar här och ska snart sova.
Jag slänger in en webbcam bild på hur mitt hår ser ut, bättre bild kommer snart.
Jaja hej då alla hoppas att ni får en bra fredag eller en bra fortsatt kväll!
God natt!
I LOVE YOU <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar