onsdag 9 november 2011

Dag 2 - Min första kärlek.

Min första kärlek
Min första kärlek var kanske inte den bästa med det var min längst än så länge.
Den höll i 2år fast det var också väldigt mycket bråk.
Nu efter att det har gått några månader utan han känner man ibland att livet lekte och var bra då.
Vi gjorde många roliga saker tillsammans fastän det var jag som fick betala för nästan allt.
Varannan helg for jag till Boden för att vara med han.
Jag saknar mest själva tiden i Boden kanske inte så mycket han.
Men det har nu ofta kommit upp tankar om hans morsa och så, hon gillade jag skarpt!
Min första kärlek tog dock väldigt mycket tid för min fritid så det var ganska så jobbigt.
Också krävde det ganska så mycket pengar från mej vilket vart dyrt.
Nu märker man att man har mycket mera tid för att göra annat också märker jag att jag har ofta mycket pengar, men jag saknar ändå det vi gjorde tillsammans också resorna.
Men efter 2år vart det lite för mycket, vilket var ganska så tråkigt.
Så jag valde att ta mej ur förhållandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar