söndag 20 november 2011

Helgen

Min helg
Detta har nog varit den bästa helgen på väldigt väldigt länge!
I fredags efter praktiken gick jag hem packade och gjorde mej i ordning sen satt jag och väntade på att Emelie skulle komma för vi skulle till henne på tjejkväll.
Vi for först på stan en liten sväng och mötte upp Emma och Emelie.
Sen for vi till Norrfjärden.
Efter en stund kom också Elli och Madde också :)
Så kvällen spenderades med dom bästa och jag har blivit mycket bättre vän med Emelie B,Emma,Elli och Madde det känns roligt!
Vi åt gott, drack lite slash också såg vi på någon konstig film.
Sen satt vi uppe och snackade till 3 på natten innan alla som skulle sova där somna, jag var en av dom som sov över hos henne.
På lördagen efter att vi gjort oss i ordning och så for vi in till Öjebyn först for vi till Sante sen lämnade vi av Emma och Emelie på marknaden som var i Öjebyn för jag,Emelie och Sante ville inte gå på marknaden.
Hemma hos Sante satt vi mest och snacka och bara hade roligt.
Efter ett tag kom Anders och då började min kväll på riktigt!
Jag satt bara och myste med han hela kvällen tills vi beslutade oss för att dra hem till han för jag började bli ledsen också kom det ganska så mycket folk.
Efter att vi vilat en stund och myst på så ringde hans bror Jimmy och frågade om vi ville hänga på ut på stan.
Vi var inte sena på att tacka ja så vi drog först till Sunes för lite kvällsmat och sen drog vi raggen tills en till tjej kom och mötte upp som också åkte med oss och ragga lite.
Det var sjukt roligt!
Lite senare var vi tvungen att fara upp med Anders till akuten så då satt vi där till 2 på natten.
Efter att vi suttit där en stund kom Emelie och Sante, Emelie hade fått åka ambulans till akuten för att hon hade gjort illa knäet, jag led med henne jag förstog hur ont hon hade.
Jag satt och snacka lite med henne också gav jag henne en kram innan hon for hem med Sante.
Efter att Anders blivit klar på akuten for vi direkt hem och sov, jag fick hålla om han tills han somnade sen gjorde han likadant när jag låg och sov sjukt mys.
Efter att jag myst på hos han så drog jag till Sante och Emelie för att hon skulle skjutsa hem mej.
Det var min helg det <3
Tack för en sjukt rolig helg och krya på er Emelie och Anders <3
Nu ska jag gå och sova god natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar