onsdag 9 november 2011

Min dag

Hej!
Hur har min dag varit idag då?
Jag hade sovmorgon, började inte jobbet eller praktiken förens klockan 14.00 så jag kunde sova till 12.
Vilket var ganska så skönt.
Under praktiken så gjorde jag inte så mycket idag det vart mest att sitta och göra inget, för det fanns nästan inget att göra vilket var ganska så tråkigt.
Hoppas att det blir lite mera att göra imorron, också ska jag få se mitt schema för vecka 46.
Kommer att jobba vanlig tid på onsdagar och kvälls på tisdagar och torsdagar.
Idag fick jag mest följa med min handledare som visa en kandidat runt också fick jag lära mej lite olika saker.
Varje dag så lär man sej något nytt!
Igår kvälls innan jag skulle sova beställde jag efter information om en skola i Kungälv som jag troligtvis kommer att börja på efter att jag har gått ut 4an =)
Det är en folkhögskola som har inriktning på foto och skiva det som jag älskar att göra, tyckte att den skolan verkade nått för mej, men det kommer att bli jobbigt att lämna hemmet.
Men om jag vill förverkliga mina drömmar så måste jag flytta, Kungälv ligger några minuter från Göteborg och Göteborg ligger ganska så många mil från Piteå.
Men jag kommer nog att klara det!
Det var allt jag hade att berätta om min dag idag.
Hörs imorron, hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar