tisdag 1 november 2011

Hej

Hej!
Två dagar har nu eller snart gått av mitt höstlov, har redan nu haft fullt upp och kommer att ha fullt upp.
Idag så var vi först på vårdcentralen med mamma eller jag och brorsan åkte till han för att kolla om en jacka som jag drunkna i också hälsade jag på Otis och Ozzy.
Efter att vi hämtat upp mamma så åkte vi till sjukhuset/tandläkaren för jag skulle dit och laga en fyllning.
Det gick väl bra med dom var tvungen att bedöva.
Också hade jag en jätte trevlig ung tjej som tandläkare som jag tror var norsk men jag förstog ändå vad hon sa.
Efter tandläkar besöket så åkte vi in till stan där jag hittade mej en hello kitty till min samling och en tröja!
Sen så bestämde vi oss för att gå på Kvarters bageriet och fika jag och mamma köpte varsin chokladtårta, medans brorsan tog nått med blåbär och en macka.
Då vi var påväg dit så ringde Rebecka och undra vad jag gjorde idag så då sa jag att jag var inne i stan så då kom hon till caféet också.
Var med henne då på stan tills hon var tvungen att åka hem vi gick bara omkring och hade lite små flumm, jag gick och köpte mej en popcorn också köpte jag 4st armband som ser ut som hårsnoddar.
Också boka jag tid för klippning och färgning hos Hårstudion så då ska jag dit på torsdag, nyss så satt jag och mamma och kollade på frisyrer för jag är less den jag har nu, så jag ska ta med mej några olika bilder så får vi bestämma där hur jag ska ha det.
Då vi hade varit på Hår studion och kom ut från Småstaden så kom två st kineser/japaner till oss och frågade efter en bra frisör alltså på engelska, då vi knappt får lära oss någon engelska på skolan så fick vi försöka så gått vi kunde, gick väl sådär men vi visade dom jallafall till Hårstudion, dom var väldigt trevliga!
Då Rebecka åkte hem så gick jag till min farmor där engelskan forsatt för hon har visst kommit på att hon ska gå en engelska kurs, så då satt vi och snacka lite engelska också förhörde jag henne på några ord det var lite roligt.
Ja det var min dag de, imorron ska jag och skaffa pengar till på lördag, ska panta några säckar med flaskor.
Och på torsdag ska man till frissan och kanske till kuratorn om jag inte kan välja någon annan tid för samtalet.
På fredag ska jag till Rebecka på kalas för hon fyller 18år på lördag.
På lördag ska jag till Luleå och först gå på hantverksmässan och sen storheden.
Den enda dag jag inte ska göra nått på det är på söndag och då kommer jag att sova!
Så med andra ord jag har fullt upp hela lovet, ingen vila för mej inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar