fredag 28 oktober 2011

Fredag idag och lov

Hej!
Idag så är det då fredag eller nu är det ju fredag kväll snart dags att sova.
Hade skola som vanligt men vi fick sluta tidigare vilket var gode så soft.
Hade data lektioner hela dagen och hann nästan klart med min saga, men nu då det är lov och praktik saknar jag mina filmer som jag någon gång vill ladda upp på youtube men inte fått tillgång att fixa dom än.
Efter skolan så for jag en snabbis till farmor för att hon behövde hjälp med nått som inte gick så bra.
Men vi fick jallafall iväg ett e-vykort till Monika ^^
Under hela kvällen har jag suttit vid datorn, finns som inte så mycket annat att göra om man säger så.
En kille från Öjebyn frågade om jag ville komma och vara med han men då var det redan lite för sent så jag stanna hemma, blir kanske att träffa han någon annan dag om man vågar ^^

Jag tyckte nyss att det var fredag och helg, vars tar dagarna och mitt liv vägen?
Allt går som himmla fort man hinner ju knappt med så är det ny dag.
Jag slår vad om att mitt höstlov kommer att gå jätte fort sen kommer dom där tre praktik veckorna också att gå jätte fort.
Jag hinner knappt med!

Då jag sitter inne på facebook och kollar på vad andra gör just nu så är det jobbigt, för nästan alla är på någonslags fest medans jag är hemma, visst det är ganska så skönt att vara hemma ibland men inte för ofta.
Nästa gång det är fest någonstans snälla ta med mej!

Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva så.
Hej då alla och HAPPY HALLOWEEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar