tisdag 4 oktober 2011

Tjo!

Tjoho!
Sitter på skolan just nu har media men det finns inte så mycket att göra så jag bloggar lite istälet.
På nästa offroad träff kommer jag att filma lite som sen kanske kommer upp här på bloggen då filmen är klar.
Sitter bredvid Rebecka som sitter och spelar Farmville.
Märks att vi inte har så mycket att göra på skolan.
Idag eller någon gång kommer brandlarmet visst gå här på skolan det känns lite skery för jag tycker verkligen inte om sånt.
Hoppas att det går då vi har idrott.
Nä nu ska jag göra något vettigt på denna lektion så jag skriver sen ikväll då jag har tid.
Då jag kommer hem från mina skolor så ska jag packa så jag vet inte när jag kommer att ha tid att sitta vid datorn.
Nu sitter min andra klasskompis Andre och sjunger också verkligen jobbigt.
Men nu ska jag sluta skriva.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar