torsdag 27 oktober 2011

Hej

Hej
Mina vecka har varit sådär.
Har kämpat i skolan dom sista dagarna innan höslovet.
Är så sjukt mycket vi ska hinna med och jag har inte orkat fixa klart min saga så jag har fått jobba ihjäl mej med sagan hela veckan.
Igår satt vi nästan i två timmar och lyssnade på Tomas Fogdö, var nog den enda i klassen som tyckte om att sitta och lyssna på han.
I början var det väldigt tråkigt men sen vart han jätte bra och det var många skratt också, det gillas!
På lunchen så var jag på stan och sprang också åt jag på Sunes, trodde att mitt huvud skulle bli bättre men det vart inte så.
Då jag kom hem så for vi och handla sen så gjorde jag inte så mycket mera den kvällen.
Jo jag vart liten vuxen och satte mej i bostadskö hos PiteBo.
Idag så hade vi som vanligt tre lektioner, jobbade med dator hela dagen vart jobbigt till slut och mitt huvud palla inte med.
Då jag slutade åkte jag in till stan med brorsan och mamma fast jag gick inte så länge med dom.
Då jag stog på Phone house smsa Emelie och frågade om jag ville hitta på nått, så hon kom in till stan så gick vi runt där ett tag tills vi vart less och for hem till mej =)
Köpte en tröja och en mjukjacka på Gina det var de enda jag hittade.
Hemma hos mej så satt vi bara och snackade, Emelie är enligt mej världens bästa kompis <3
Och nu har min morsa fått träffa henne :)
Just nu så sitter jag och lyssnar på Robish på youtube, jag gillar att lyssna på sån musik nu mera!
Men dom stämmer oftast med mitt liv så det är därför jag gillar sånn här musik :)
Det var nog allt jag ville skriva.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar