torsdag 13 oktober 2011

Hej

Hej!
Jag lever men jag har inte haft någon tid att blogga.
I tisdags så var jag hos min kurator på ungdoms det gick jätte bra där =)
På idrotten så sprang vi upp och nerför Strömlida det var sjukt jobbigt.. vi skulle göra det för att kolla pulsen.
Efter idrotten så hade jag trafikkunskap och efter det så satt jag och tråka ensam på skolan det var ganska så drygt och under teorin så höll jag på att somna, verkligen lyckat!
Igår Onsdags så hade jag en ganska så jobbig dag på skolan då jag och min kompis kom tillbaka efter lunch så hade det visst varit världens drama där haha.
Det vart världens drama första rasten efter lunch också.....
På kvällen så kom Emelie och hämtade mej sen så hämtade vi upp Robban och for därefter till Sante där vi kollade på film och bara softa men alla var typ trötta men det gick bra ändå XD
Efter att vi hade sett klart nästan hela filmen så började killarna spela tvspel så då satt jag och Emelie och pratade om olika saker, var väldigt trevligt :)
Idag torsdag så hade jag världens softaste dag!
Först hade vi sovmorgonen, sen så hade vi en lektion och efter det så gick vi på en föreläsning, efter det så åt jag bara lunch och sen så slutade jag :)
Så då jag hade slutat drog jag ut och väntade på bussen sen så åkte jag buss in till Öjebyn där jag träffade Anders <3
Var hos han och hade trevligt tills jag var tvungen att gå till mormor för att äta mat och sen for jag hem.
Och nu sitter jag här, hela kvällen har jag spenderat på Facebook.
Är ganska så slut och trött nu så jag slutar nu, skriver kanske mera imorron om jag orkar annars så får ni vänta till på söndag på nästa inlägg för på lördag ska jag till Boden och köra fyrhjuling <3
Hej då alla och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar