tisdag 4 oktober 2011

Hej

Idag har jag ju redan skrivt ett inlägg av vad som hände i början av dagen.
Hela dagen gick jätte bra också gick jag inte så länge heller för jag skulle till Ungdoms var klar där kring 16 tiden och då var det ingen idé att gå tillbaka till skolan.
Gick på stan en sväng gick på Gottis och köpte nå socker så jag klarade av resten av dagen.
Sen var jag tvungen att gå tillbaka för att hinna i tid till teori lektionen på Roberts.
Efter lunchen på Viking så hade vi idrott det gick väl sådär.
Vi ska visst börja med nått kondistions projekt snacka om jobbigt, idag skulle vi hitta våran puls....
Först skulle vi gå i rask takt ett varv i koridoren och kolla pulsen sen skulle vi springa fortare än vad vi hade gått två varv det var jobbigt!
Bara för det så sitter jag nu med världens smärta i benen.....efter dom där testerna så hade vi pingis gick verkligen inte bra för mej och Rebecka =P
Rebecka var mer eller mindre oseriös hon började använda mej som måltavla fick pingisbollar lite här och var på kroppen...hoppas verkligen inte att jag fick några blåmärken.
Ja det var typ min skoldag.
Just nu så sitter jag här har just gjort om i bloggen hoppas att det vart bra!
Jag har fått någon rosa mani så det är därför hela bloggen är typ rosa efter att ha varit svart ett väldigt långt tag.
Jag vart less på det svarta mörka och uppdatera med rosa fina.
Borde egentligen packa för imorron klockan 8 kommer brorsan och hämtar mej och mamma sen så åker vi till stugan och är där några dagar, men min fina dator följer ju så klart med så jag kommer ändå kunna uppdatera bloggen!
Nä nu fick jag så ont i armen fast än jag vill fortsätta skriva så jag måste nu sluta detta inlägg här men jag vill skriva mera!
Nej nu säger jag...Hej då till alla mina fina läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar